vineri, 27 aprilie 2012

Pui la cuptor


Uneori cand vin de la munca vreau sa prepar ceva foarte rapid si gustos. Puiul la cuptor satisface pe deplin aceste conditii. Daca mai pun in tava si cativa cartofi am cina asigurata.


Ingrediente:
  • un pui in jur de 1 kg
  • 7-8 catei usturoi taiati feliute
  • 2 crengute rozmarin
  • sare mare
  • piper
  • 100 g unt
Mod de preparare:
Daca puiul are puf parliti-l putin pe aragaz pana acesta dispare apoi frecati-l bine cu sare mare. Spalati-l bine apoi puneti-l pe un servet la stors.
Ungeti-l bine cu unt  pe toata suprafata , si pe sub piele si distribuiti usturoiul, rozmarinul, sare si piper. Asezati-l intr-o tava. In interior i-am pus doi cartofi. Merg si mai multi pusi in tava langa el, intregi sau taiati,
Dati-l la cuptor (preincalzit 220 grade) pentru 70-80 minute pana ce puiul este facut. Din cand in cand trebuie intors pentru a se rumeni frumos pe toate partile. Cartofii puteti sa ii scoateti din pui tot pentru a se rumeni frumos.
Si portia mea...
Fraged si bun...
Sa aveti pofta.

12 comentarii:

  1. Arata f bine!
    Voi incerca chiar astazi reteta...
    Multumiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm...de cand visez sa fac si eu un cracanat din asta... :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Este si pe lista noastra.Urmeaza cat de curand ca imi ploua in gura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos mai arata puiul tau! ca sa nu mai zic si ca imi e o pofta de un pui cu mujdei :)) ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Yammy, cu mujdei de usturoi e numai bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum zicea si Miha...iubesc"cracanatul tau"!!!!!!Yammy,yammy...:X!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce poate fi mai delicios decat un pui la cuptor???? arata senzational de bine!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place sau nu reteta va rog sa imi spuneti printr-un comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Bucataria Irinei..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena